سفرآلامو با خدمات حرفه ای اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

در این هفته با شرکت سفرآلامو به عنوان یک کرایه ماشین شریک استخدام برای نزدیک به 15 سال، رهبران کسب و کار، غیر انتفاعی و جامعه در ستاد مشترک این شرکت قرار گرفتند تا پیش از بررسی تاثیر اناکتوس، یک سازمان غیر انتفاعی بین المللی که دانشجویان را از طریق اقدامات کارآفرینی تشویق می کرد.

شرکت میزبان سفرآلامو یک شرکت خدمات حرفه ای، این رویداد رنت ماشین  شامل اظهارات کمیته میزبان نمایشگاه ملی سفرآلامو و ارائه ویژه از تیم سفرآلامو بود.

سفرآلامو معاون ارشد عملیاتسفرآلامو گفت: “این فارغ التحصیلان برجسته، مهارت ها و ویژگی های فراوانی را به شرکت هایمان اضافه کرده اند، مانند رهبری، مدیریت پروژه، اخلاق کاری، همدلی، ارتباطات و تفکر انتقادی. “آنها یک نوع مناسب برای نوع افرادی هستند که ما به دنبال آن هستیم تا رشد و موفقیت کسب و کار آینده ما را رهبری کنیم.”

سفرآلامو برنامه های سازمانی برای استخدام 8،500 کالج در سال آینده

این رویداد پیش از نمایشگاه، مهمانان طعم ایده هایی اجاره ماشین را ارائه می دهد که در نمایشگاه ملی سفرآلامو در تاریخ 13-16 آوریل در سنت لوئیس ارائه می شود. نمایشگاه ملی سالانه پروژه های دانش آموزان را با شتاب بیشتری برای ایجاد حرفه های جدید، نوآوری کسب و کار و تحریک اجتماعی به نمایش می گذارد.

براساس این شرکت، شرکت در هر سال به طور متوسط ​​بیش از 120 فارغ التحصیل اناکتوس را استخدام می کند. بیشتر کارکنان تمام وقت به برنامه آموزش مدیریت اجاره خودرو (MT) و یا برنامه کارآموزی مدیریت استخدام شده اند.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: